Follow Dashboard
Mandimanda ;)
Sunday, December 19, 2010 | 11:34 PM | 0 comments

Aku suka quote dlm gambar ny . Best <3


First of all , kaki aku saki sakit sekarang . Semalam , masa mandi sungai kt ulu yam , aku kena bawak arus . Dua kali kot . Bapak ahh . Mula mula , masa dgn along , okay la jugak sebab aku dapat bepaut kt along . Dan bila kali kedua pulak , aku sorang sorang . Wohoo . Gila segan ah . Tahla ramai mamat mamat dkt situ . Tapi , dyeorg jauh sikit dari kteorg laa . Tak kan nk sama sama dgn dyeorg kot kan . Okay proceed , aku dgn guna kekuatan yg paling ketara , bepaut lah dkt akar akar pokok yg ada kt situ tuh . Fiuhh . Nasib baik lah aku tk smpai kt tempat mamat mamat tuh . Lepas dh bepaut tu , aku terus naik kt darat and pegi balik kt tmpat ibu , along , angah and adam mandi . Abah tkde sebab dye tgh syok bual bual dgn member member dye . Bila dh nk dkt petang , kteorg pun naik lah . And after that , mandi mandi dan makan . Tapi , mamat mamat tuh masih memekak mandi lagi . Kalo suara tuh tk garau sgt tk pela gak . Ny suara mcm monster . HAHA :D

Haaa ! dkt situ kan , kan , aku ade jumpa sorang boy ny aw . Ya allah , muka dye memang sebijik macam budak form4 tu . Gila sama ah aku cakap . Maybe dye kot ? Eh , tk mungkin sebab td ny aku tgk gambar dye kt FB , tkde lah sama sgt . Budak yg aku jumpa mcm dye tuh putih sikit . Dye ny gelap sikit . Tehee :B Okay , lepas pegi tdo dkt ulu yam sehari , we all family pegi cheras pulak . Tadi lah kiranya kann ? Kteorg pegi sana sebab anak kawan abah kawen . AND , dkt sana jugak , ramai kot muka familiar yg macam penah aku jumpa . Baik laki baik popuan . Macam penah aku tgk jeh . Maybe dlm mimpi aku kot ? hesh , ape ape jela kan ? Oke la , nk layan FB .





P/s : Actually , mood aku tk berapa oke neh . Hmm . Nk upload gambar gambar masa dkt ulu yam pun rasa malas jeh . Nanti nanti la kan ? :)





Old things | New things
Assalamualaikum. Turn on the light if you want to view this unprivate diary.

Thanks for visit ♥