Follow Dashboard
Number sape ? xD
Monday, December 20, 2010 | 3:31 PM | 0 comments
0101432744 . 


Num baru meyh . HAHA . Num sape ny eh ? Aku kah ? Oh , tidak tidak . Bukan lahh . Number ny aku tau from sorang boy neh . Ala , boy yg aku cakap dlm post bawah ny yg ada muka cm dye dkt ulu yam tu la . Pagi td , kol 5 pagi buta dye kol aku . Aku tengah syok syok mimpi , dye kol pulak . Ayooo . Tapi tkpe la . Bukan salu pun dye kol aku an . Lagipun , kteorg dh lamaa tk contact . Masa calling calling tu , kteorg potpet potpet lama la jugak . Aku lah yg paling banyak becakap *yeah . My hobby . Tau kann ? tehee :B Dye pulak salu diam jee . Bila aku tnya kenapa diam , dye cakap dye nk dngar sore aku . HAHA . Tahpape tah . Macam macam kteorg bual kan . Aku pun ada gtau dye yg aku nmpak muka cm dye tu . Hee ;) Bila dh lama lama tuh , kteorg main teka teki . Bila aku soal dye , dye dapat jawab . Bila dye soal aku , ny lah jawapan aku " aaaa , ape eh ? tk tau la . Apa apa ? Blank gila otak nie . " HAHA . And bila dh nk dkt letak kol tuh kan , dye ade cakap kt aku 1432744 . Then , aku tecengang cengang . Apo eh tuu ? Aku tnya lah dye . Mula mula , dye tak nak jawab . Aku pakse punya pakse , akhirnya dye jawab . Dye cakaplah yg 1432744 uw maksudnye   "i love you so fucking damn much" . And after that kan , dye gtau lah aku yg dye saje saje je cakap kt aku . Yela , pe tknya aku and dye cuma kawan je . Tak lebih pun . Lagipun , dye suka buat aku gelak . Tu yg dye saje cakap cmtuh . Aku gelak besar je lepas tuh . Woaaa , dye macam tau tau aku akan gelak bila dye cakap cmtuu . Power tuu . And tk lama pada tuh , aku sambong tido balik . Dan pukul 1.43 pm aku bangun . Hebat kan ? HAHA *jangan tiru aksi ini :p






Conclusionnya , dari number tulah aku saja saja jadikan number fon and aku letak kt status FB aku . HAHAHAHA . 



Old things | New things
Assalamualaikum. Turn on the light if you want to view this unprivate diary.

Thanks for visit ♥