Follow Dashboard
Welcome, May! :)
Thursday, April 25, 2013 | 7:21 PM | 0 comments
Assalamualaikum w.b.t  

Hi there! Sihat? Alhamdulillah. Hmm kepada yang tak sihat tu, jangan mengeluh k? Allah sayang kita. Thats y dia uji kita dengan kesakitan sebb dia nak tengok sejauh mana kita sayang dia. Sweet je kan Allah? hee :') Actually, aku pun kurang sihat ni. Kepala ni asyik sakit je. Kelmarin dah pergi jumpa doktor. Doktor pun tak tahu aku ni sakit apa. Dia just syorkan aku pergi dkat pakar sakit mata and check mata aku ni sebab sakit kepala aku melibatkan mata. Adakah selepas ini aku akan jadi gadis bercermin mata? Oh tidaaak! Tak mahu... hm tapi kalau dah itu takdirnya, nak buat macam mana kan? Cermin mata pun cermin mata lah. Ya, i know kalau tk nak pakai cermin mata pun, pakailah contact lens kan? Actually, bukan apalah.. dah banyak cerita pasal contact lens ni aku dengar. Ada tu yang sampai kena operation mata bagai sebb lens dia dah sampai ke belakang mata gara gara terlupa nak bukak contact lens tu time tidur. Ish, seram pun ada. So aku decided taknak lah pakai sebb aku ni careless jugak. Karang tk pepasal hilang sebelah mata aku ni. Takpun, dua dua mata sekali hilang. Woishh~ takutnya. Okay dah dah dah. Takpayah nak over sangat lah kan? Tutup cerita pasal mata. But alhamdulillah, sekarang sakit kepala tu dah kurang sikit. And rasanya, mata aku tak rabun lagi kuts. So......tak payah lah check dkat optometrist tu. Hehhh ;D

Wait. Pejam celik, pejam celik dah penghujung bulan 4 kan? and.. want to know something?........... Mid Year Examination is around the cornaaaaarrrr. Say whaaaat???! Errr mimpi ke apakah ini? *tepuk pipi sejuta kali* Okay tak, tak mimpi pun. Ini kenyataan! Dan makin dekat jugaklah jarak aku dengan En. SPM. Erghhhhhh howwww ah? Sempat ke nak cover form 4 ni? Dah ready 100% ke belum ni? Okay pertanyaan demi pertanyaan sedang bermain di fikiran. Apa apapun, aku akan tetap berusaha. Ye, Malaysia boleh! Azirah pun boleh! Ihiks. Pray for me ya guys :* Oh ye, tak lama lagi PRU 13 right? Wuuuu kemain banyak lagi bendera bendera telah dipasang di sekitar2 kawasan baik dkat taman perumahan, and dkat kawasan bandar. Fuhh! Amat gamak sekali sambutang PRU kali ni ye? So.....korang semua undi apa? Eh kejap, layak ke korang nak mengundi ni? Umur pun tak cukup lagi. Hehe same goes to me lah. Tapi kita berhak jugak untuk memlih siapa yang layak mentadbir negara ni kan? So, buatlah pilihan yang bijak. Peace :) Hidup Malaysia! haha. 

Eh, okaylah. Dah Maghrib dah ni. Gottogo~ Terima kasih daun keladi, semoga kita bertemu di post lain kali. Assalamulaikum *kalau tak jawab dosa, kalau jawab sayang*

xoxo,
AzirahZulkifli


Old things | New things
Assalamualaikum. Turn on the light if you want to view this unprivate diary.

Thanks for visit ♥